یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

همه چيز درباره ي كولرگازي گري مدل پرتابل C4matic12

۱۳ بازديد

كولرگازي گري از بهترين سيستم هاي تهويه مطبوع در بازار است. علاوه بر اين، تهويه مطبوع گري در خاورميانه توسط يك شركت چند مليتي با قطعات آمريكايي ساخته مي‌شود و در چين مونتاژ مي‌شود. اين سيستم‌هاي تهويه مطبوع داراي دو نوع اينورتر و بدون اينورتر هستند كه در ظرفيت‌هاي مختلفي ارائه مي‌شوند. كمپرسورهاي آنها از موتورهاي قدرتمند اسكرول و روتاري استفاده مي‌كنند كه برخي از موتورهاي كارآمد در جهان هستند. مبرد R410a در كليه كولرهاي اينورتر و بيشتر كولرهاي غير اينور نيز استفاده مي‌شود. اين گاز بهترين نوع مبرد است و ثابت شده است كه برخلاف مبردهاي ديگر، از جمله R22، باعث ايجاد آلودگي جو زمين نمي‌شود. كليه كولرهاي گازي (به جز يك يا دو) قابليت خنك كردن و گرم كردن را دارند و به عبارتي مي‌توان از آنها براي چهار فصل استفاده كرد.

 

مشخصات فني كولر گازي پرتابل گري 

 

كولرگازي گري مدل پرتابل جديد با كد تجاري C4matic داراي ظرفيت 12000 BTU در ساعت است. اين تهويه مطبوع قابل حمل داراي ظرفيت خنك كنندگي 1345 وات و ظرفيت گرمايش 1235 وات است. به عنوان يك قاعده، سوالي كه مصرف كنندگان در مورد مصرف انرژي يك سيستم تهويه مطبوع پرتابل دارند. يك دستگاه تهويه مطبوع پرتابل با مصرف حدود 6 آمپر در زمان اوج مصرف به EER 2.8 رسيده است كه معادل برچسب انرژي B است كه مي‌توان گفت جزو سيستم‌هاي تهويه هوا با صرف متعادل در نظر گرفته مي‌شود. تهويه مطبوع پرتابل توسط گاز R410 خنك مي‌شود كه علاوه بر افزايش بهينه مصرف انرژي، سازگار با محيط زيست است و خطر تخريب لايه ازن را ايجاد نمي‌كند.

در كولرگازي گري مدل پرتابل، مهم است كه صداي توليد شده توسط دستگاه را هنگام استفاده در نظر بگيريد. با توجه به اينكه از تهويه مطبوع قابل حمل در داخل استفاده مي‌شود، قطعاً توليد كنندگان سعي مي‌كنند اين دستگاه‌ها را كم صدا نگه دارند، اما با توجه به اينكه كمپرسور در كنار دستگاه است، صداي دستگاه بلندتر از دستگاه‌هاي اسپليت خواهد بود. كولر گازي پرتابل داراي صداي معادل 53 دسي بل است.

 

مشخصات ظاهري كولر گازي پرتابل گري

 

كولر گازي پرتابل گري در مدل جديد بسيار جمع و جور است و البته به شما كمك مي‌كند تا در يك فضاي كوچك از محيط بهتر استفاده كنيد. سري جديد از كولرهاي گازي پرتابل با طراحي مدرن خود باعث شده است كه بتوانيد آنها را بهتر در خانه‌ها يا محل‌هاي كار جاي دهيد. طراحي دو رنگ تهويه مطبوع پرتابل به اين وسيله زيبايي خاصي بخشيده است كه در نگاه اول مصرف كننده را به وجد مي‌آورد.

در بالاي تهويه مطبوع پرتابل دكمه‌هايي براي تنظيم دستي وجود دارد، همچنين يك صفحه نمايش ديجيتال تك رنگ است كه مي‌تواند اطلاعات مفيدي را براي مصرف كننده فراهم كند. تهويه مطبوع پرتابل مجهز به ريموت است كه استفاده از آن را بسيار ساده مي‌كند.

 

آيا كولر گازي پرتابل گري براي شما مناسب هست؟

 

با توجه به اينكه كولر گازي گري مدل پرتابل داراي ظرفيت 12000 BTU در ساعت است، براي محل‌هاي اداري و مسكوني با مساحت حداكثر 25 متر مربع مناسب است و در صورت استفاده از آن براي فروشگاه مي‌تواند تا متراژ 20 متر مربع را پوشش دهد. البته اين در صورتي است كه موضوع 17 ساختمان (كار عايق كاري) به درستي صورت گرفته باشد. براي استفاده از اين كولر گازي، تنها موردي كه بايد به آن توجه زيادي داشته باشيد، وجود مسيري براي خروج هواي گرم توليد شده توسط كمپرسور است.

 

منبع:

https://www.facebook.com/ijmarket/posts/1578403815666448

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.