دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نگاهي فني به عملكرد داكت اسپليت ال جي (LG) سايت تاسيسات دات كام

۱۷ بازديد

داكت اسپليت ال جي محصولي از شركت LG مي باشد. ال جي كه در سال 1958 در كره جنوبي تأسيس شد يكي از مارك هاي پيشرو در تجهيزات تهويه مطبوع است و يكي از محصولاتي كه در اين زمينه راه اندازي شده است Duct Split است.

داكت اسپليت ال جي يكي از رايج ترين و اقتصادي ترين سيستم هاي خنك كننده و گرمايشي ساختمان است كه در سالهاي اخير مورد توجه بسياري از سازندگان منازل قرار گرفته است. به طور معمول داكت اسپليت هاي سقفي ال جي از دو واحد داخلي و خارجي تشكيل شده اند كه واحد داخلي در پشت بام نصب شده و با لوله هاي مسي به واحد فضاي باز متصل مي شود.

چرا داكت اسپليت هاي ال جي؟

داكت اسپليت هاي ال جي نه تنها يك محصول مقرون به صرفه است، بلكه استفاده از آن نيز بسيار دلپذير است. خنك نگه داشتن هوا و تهويه مطبوع در تابستان (و توليد هواي گرم در فصول سرد سال) به سرعت و با سر و صداي كم، اين محصولات را به يكي از پرفروش ترين واحدهاي تهويه مطبوع ال جي تبديل كرده است.

علاوه بر اين، به دليل خريد داكت اسپليت ال جي و قرار دادن آن در پشت بام، مسئله اشغال فضاي قابل استفاده در فضاي مسكوني يا اداري كاملاً برطرف شده و هواي خنك به طور مساوي از طريق كانال هاي نصب شده در سقف توزيع مي شود.

كمپرسور و گاز مبرّد به كار رفته در داكت اسپليت ال جي

LG از انواع كمپرسورهاي روتاري، اسكرال و كيت اينورتر تنظيم شده براي ساخت داكت اسپليت هاي خود استفاده مي كند. كمپرسور روتاري رايج ترين نوع كمپرسور در داكت اسپليت است، علاوه بر اين، كمپرسورهاي اسكرال به طور عمده در داكت اسپليت هايي با ظرفيت جريان بالا (بيش از 36000 BTU) استفاده مي شوند و سرانجام، محصولاتي كه كمپرسور آنها داراي كيت اينورتر است، انرژي كمتري مصرف مي كنند. و آنها به عنوان داكت اسپليت مصرف كم شناخته مي شوند.

علاوه بر اين، مبرد R410 معمولاً در كولرهاي گازي LG استفاده مي شود. مي توانيد با خواندن راهنماي انتخاب براي هر يك از داكت اسپليت هاي ال جي از نوع كمپرسور و گاز مبرد مورد استفاده در اين محصولات مطلع شويد.

قيمت داكت اسپليت ال جي

LG Duct Split با توجه به شهرت و قيمت آن بسيار بالاتر از كيفيت ارائه شده است. به طور كلي، خدمات پس از فروش براي همه مارك هاي محصولات رتبه هاي قابل قبولي را دريافت نمي كند. نقاط ضعف بسياري هم در تهيه لوازم يدكي و هم در زمينه تعمير وجود دارد. اين مارك و محصول نيز از اين قاعده مستثني نيست.

اگر بيشتر از كيفيت كالايي كه خريداري كرده ايد به دنبال شهرت تجاري هستيد، اين مارك تجاري ممكن است شما را راضي كند. همچنين در مورد مزايا و مضرات اين برند مي توان به موارد زير اشاره كرد: يكي از مهمترين مزيت هاي اين برند شهرت آن است و دوم سياست فروش جامع آن. از معايب آن هم مي توان به بلوور پلاستيك و قطعات بي كيفيت اشاره كرد.

 

منبع مقاله:

https://twitter.com/infojobmarket/status/1300507709175934976

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.